28 en 29 januari is het weer zo ver. Dan staat de jaarlijkse salestraining van Sjoerd van de Spijker weer op het programma. Deze training is vooral gefocust op het praktische gedeelte van de sales. Tijdens de training zal zowel de koude als de warme acquisitie worden besproken.
In deze masterclass leer je hoe je een goed commercieel gesprek voert, zodat je behoeftes van je klant boven tafel krijgt, je de juiste offerte presenteert en deze verkoopt. Begrijp de stappen in een verkoopgesprek, zowel telefonisch als face2face. Door stappen te herkennen in verkoopgesprekken en bewust deze stappen te doorlopen heb je meer succesvollere en efficiëntere verkoopgesprekken.
In deze training leer je alle aspecten kennen van professioneel accountmanagement. Je denkt strategisch na over het beheren en in kaart brengen van je bestaande klanten en je creëert succesfactoren die er op gericht zijn om jezelf en/of je salesteam slagvaardiger te maken. Je vergroot je saleseffectiviteit en verdient meer uit bestaande klanten door gestructureerd te werken. De relatie met je klanten wordt steviger, je zet een loyaliteitsprogramma op waardoor je klanten beter aan je bindt, de klanttevredenheid groeit en je winst en omzet zijn beter te voorspellen en daar boven op komt nog dat je medewerkers dag in dag uit weten wat ze operationeel moeten doen. De algemene kopjes koffie’ verdwijnen uit je agenda, je gesprekken worden doelgerichter.
– Er is lunch
– De kosten zijn afhankelijk van het aantal deelnemers en worden door de vestiging betaald ((totaal € 50,- p.p. vorig jaar).
– maximaal aantal deelnemers 25. (First come first serve)