Stork is een internationale technische dienstverlener met een focus op asset management. Stork Unit Eemsmond verzorgt voor bedrijven op het Chemiepark het onderhoud van installaties en helpt bij het optimaliseren van productieprocessen. Ze staan bekend om hun klantgerichte aanpak, met veiligheid en kwaliteit hoog in het vaandel.
Om ook in de toekomst de gewenste kwaliteit aan klanten te bieden is bij Stork de vraag ontstaan hoe de samenwerking er in de toekomst uit moet zien. Hiervoor zijn een aantal diepte-interviews afgenomen bij klanten van Stork over de huidige samenwerking, communicatie, kwaliteit en prijs van de geleverde service. Daarnaast zijn de verwachtingen en visie van klanten ten opzichte van de samenwerking met Stork besproken. Deze externe analyse heeft geleidt tot een aantal bevindingen en concrete aanbevelingen. Het project is afgesloten met een brainstorm waarin de onderzoeksresultaten zijn gepresenteerd en de verantwoordelijken vanuit Stork met elkaar in discussie zijn gegaan over de belangrijkste punten.
De opdrachtgever heeft aangegeven erg tevreden te zijn over de samenwerking en het eindresultaat, de bevindingen worden gebruikt in het “masterplan” dat ze aan het schrijven zijn voor de toekomst. “UniPartners biedt een professionele en persoonlijke aanpak die resultaten oplevert waar we echt wat mee kunnen”.
“Ik vond dit project een waardevolle en leerzame ervaring waarbij ik een kijkje achter de schermen kreeg bij een van de grootste spelers binnen de industrie.”